Beton Balığı 

Cennetten kovulmuşcasina donuk 
Birbirlerine bakıyordu

Şehrin tüm zombileri

Biz de birbirimizi yokladık

“Biz daha ölmedik” diyebilir miyiz? 
Betonun soğuk 

Ve katı birleşkesinde 

Bir kere ben de yatmıştım 

Ölü balık gibi 

Son çırpınışları bırakmıştım

Öylece serili
Düştüm bitti sandım

Kanım soğudu

Gözüm bulandı 

Görmek istemediğimle 

Yok ettim tüm isteklerimi 

Benliğimi taş ettim
Sonra öldüm..
Ben öldüm 

Ondan Sonra seni gördüm 

Süzüldün yanastin. 

Başında alev vardı

Kafanı meşale sandım 
Acaba o da mı öldü dedim

Acaba dedim 

Ben öldüm diye mi

Sen öldün diye mi

“Biz daha ölmedik” dedim.  
Direnme öl 

‘Biz’ dirildik!

…Diyen kim? 

…Ölen kim?

Ni | 28.10.2016 01:45 am

Photo credits instagram : @erkingoren https://www.instagram.com/p/BK3mOcTAD0P/

This entry was published on 29/09/2016 at 09:57 and is filed under Yazı - Şiir. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Bir Cevap Yazın

